TELE2 OCH COM HEM BLIR TELE2
Nu bygger vi ett starkare företag under ett gemensamt varumärke
Tele2 och Com Hem har gått ihop - nu heter vi Tele2
Nu har två varumärken blivit ett. Som ett nytt och ännu starkare Tele2 kan vi göra mer för våra kunder. För dig som kund kommer allt fungera som vanligt utan att du behöver göra något. Du kommer även i fortsättningen erbjudas marknadens största utbud av telekomtjänster – från en och samma operatör. Vi bygger just nu ut ett av världens modernaste 5G-nät och uppgraderar samtidigt vårt 4G-nät med ny teknik. Det ger dig och miljontals andra tillgång till ännu snabbare och stabilare uppkoppling. Som kund hos ett av Sveriges mest hållbara telekombolag bidrar du också till att göra skillnad - idag och för kommande generationer.
Nu har två varumärken blivit ett. Som ett nytt och ännu starkare Tele2 kan vi göra mer för våra kunder. För dig som kund kommer allt fungera som vanligt utan att du behöver göra något. Du kommer även i fortsättningen erbjudas marknadens största utbud av telekomtjänster – från en och samma operatör. Vi bygger just nu ut ett av världens modernaste 5G-nät och uppgraderar samtidigt vårt 4G-nät med ny teknik. Det ger dig och miljontals andra tillgång till ännu snabbare och stabilare uppkoppling. Som kund hos ett av Sveriges mest hållbara telekombolag bidrar du också till att göra skillnad - idag och för kommande generationer.
Som nya Tele2 kommer vi ge dig bättre service, smidigare lösningar och ännu mer obegränsade möjligheter för allt som är uppkopplat, oavsett om du är privatperson, företagare eller fastighetsägare. Vårt mål är att fortsätta erbjuda obegränsade möjligheter, så att du kan fokusera på det viktigaste – din kärnverksamhet och dina kunder.
Du hittar oss här på tele2.se/foretag, i Tele2-butikerna och hos Tele2s kundservice på telefonnummer 90 444.
Välkommen till Tele2 Företag.
Som nya Tele2 kommer vi ge dig bättre service, smidigare lösningar och ännu mer obegränsade möjligheter för allt som är uppkopplat, oavsett om du är privatperson, företagare eller fastighetsägare. Vårt mål är att fortsätta erbjuda obegränsade möjligheter, så att du kan fokusera på det viktigaste – din kärnverksamhet och dina kunder.
Du hittar oss här på tele2.se/foretag, i Tele2-butikerna och hos Tele2s kundservice på telefonnummer 90 444.
Välkommen till Tele2 Företag.
Ett gemensamt, starkare Tele2 - fler fördelar för dig som kund.
Här får du veta mer om vad det nya Tele2 innebär och hur vi kan göra skillnad för dig.
Ett gemensamt, starkare Tele2 - fler fördelar för dig som kund.
Här får du veta mer om vad det nya Tele2 innebär och hur vi kan göra skillnad för dig.
Frågor och svar
Varför slår ni ihop två varumärken till ett?
Som ett nytt och ännu starkare Tele2 kan vi göra mer för våra kunder. Med mer fiber och 5G kan vi ge våra kunder en snabbare, stabilare och mer klimatsmart uppkoppling. Du som kund kommer även få bättre service och ett större utbud av produkter, tjänster och underhållning – nu från en och samma leverantör.
Slog ni inte ihop Tele2 och Com Hem 2019? Vad blir annorlunda nu?
Tele2 och Com Hem gick samman 2018 och bolagen slogs ihop 2019. Varumärkena Tele2 och Com Hem har dock fortsatt stå för separata erbjudanden. Nu slår vi även ihop varumärkena för att ge en enhetlig upplevelse och den bästa möjliga servicen till dig som är kund hos både Com Hem och Tele2.
Vad kommer ändras på min faktura?
Fakturalayouten förändras en aning och det kommer stå Tele2 på fakturan i stället för Com Hem. Betalningsuppgifterna för din bredbandstjänst är desamma som tidigare.
Behöver jag som kund göra något?
För dig som kund fortsätter allt att fungera precis som vanligt utan att du behöver göra något.
Hur kommer jag i kontakt med kundservice?
Du når oss på telefonnummer 90 444 eller via tele2.se/foretag/support/kontakt.
Har du frågor om våra tjänster och produkter?
Behöver du rådgivning för att hitta rätt lösning för din verksamhet? Boka tid för möte med säljare i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.
Om du redan är kund hos Tele2 Företag och behöver support eller service för dina tjänster ber vi dig kontakta kundservice.