Här är några exempel på vad du själv kan se, göra eller ändra på Mitt Tele2.
- Se aktuell faktura och historiska fakturor 12 månader bakåt i tiden
- Se OCR-nummer samt bank- och postgironummer
- Se samtalsspecifiktion på fakturan
- Betala fakturan direkt med Swish
- Se bindningstid och andra uppgifter för dina abonnemang
- Följa ditt ärende efter kontakt med kundservice
- Byta favoritkanaler i tv-abonnemanget Tv Flexible och Tv & Play Medium 8 Favoriter
- Har du bredband via FiberKoax eller FiberLAN kan du kontrollera statusen för din router och ditt trådlösa nätverk, stänga av wifi, ändra nätverksnamn eller lösenord på ditt nätverk och ändra andra inställningar för din router
- Har du problem med din tv- eller bredbandstjänst kan du använda dig av vår felsökningsguide för att lösa ditt ärende
Hur loggar jag in på Mitt Tele2?
- Du loggar in på Mitt Tele2 med ditt personnummer samt BankID säkerhetsapp.
- Du kan också logga in via vår app. Appen kan du ladda ner via Google Play Store eller App Store.