Kontakta oss
Här hittar du information om våra kontaktvägar.Chatta
Klicka på chattbubblan nere till höger.- Få hjälp av vår digitala assistent dygnet runt.
- Chatta med kundservice under våra öppettider.
Mitt Tele2
- Se information om dina tjänster.
- Följ din surfförbrukning.
- Få guidning för din utrustning.
- Betala dina fakturor och mycket mer.
Telefon
Vår kundservice svarar på telefon:Vardagar kl. 8-19 Lördag kl. 9-15 Söndag Stängt Helgdagar Mån - Fre kl. 9-15 Avvikelser Påskafton, Midsommarafton, Julafton, Nyårsafton: 9 - 14 Från utlandet (+46(0)772-25 25 25) Samtalskostnad motsvarande ett samtal till Sverige från det land du befinner dig i.
Hittade du inte det du sökte?
Välj en annan kategoriKontakta oss via mejl
Vill du skriva till oss är det bästa sättet att chatta med oss. Vill du ändå mejla så kan du fylla i vårt kontaktformulär, där kan du välja olika ärenden som vi kan hjälpa till med via mejl. Genom att du använder kontaktformuläret säkrar vi att rätt person hanterar ditt ärende och att vi har all information som behövs för att vi ska kunna hjälpa dig. Vi hanterar ditt ärende så snabbt vi kan, normalt inom 3-4 arbetsdagar.
OBS! Om du behöver teknisk support behöver du ringa oss.
Av säkerhetsskäl vill vi uppmärksamma dig på följande innan du kontaktar oss genom att själv mejla till vår mejladress:
Via direktmejl kan vi inte med säkerhet identifiera vem du är och därför kan vi eventuellt hänvisa dig att kontakta oss via våra andra kontaktvägar (som du hittar längst upp på den här sidan) för att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende.
Vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med kraven i Dataskyddsförordningen och i okrypterade mejlmeddelanden undviker vi av säkerhetsskäl att hantera personuppgifter. Därför kan vi bara ge begränsad service när du skickar ditt ärende via direktmejl till Tele2.
Kontouppgifter som lösenord, koder eller annan känslig information lämnar vi aldrig ut via mejl.
Direktmejl till Tele2 riktar sig enbart till privatkunder och civila ärenden.