TELE2 CLOUD CONTACT CENTER GENESYS
Molnbaserad contact center-lösning i samarbete med Genesys
Nöjdare kunder, enklare arbetsdag
Dagens kundkontakter blir allt mer digitala, och sker genom allt fler kanaler. Bra kundservice ökar konkurrenskraften, och med en contact center-lösning blir det lättare att uppfylla krav och förväntningar. Dessutom blir det enklare för kunderna att kontakta ditt företag – när de vill och via den kanal de föredrar.
Med Tele2 Cloud Contact Center Genesys får du en plattform som är helt anpassad till din verksamhet, där alla funktioner och all information finns samlad. Tillsammans skapar det en enklare vardag för dig, dina medarbetare och dina kunder, och i slutänden en mer positiv upplevelse genom hela kundresan.
Nöjdare kunder, enklare arbetsdag
Dagens kundkontakter blir allt mer digitala, och sker genom allt fler kanaler. Bra kundservice ökar konkurrenskraften, och med en contact center-lösning blir det lättare att uppfylla krav och förväntningar. Dessutom blir det enklare för kunderna att kontakta ditt företag – när de vill och via den kanal de föredrar.
Med Tele2 Cloud Contact Center Genesys får du en plattform som är helt anpassad till din verksamhet, där alla funktioner och all information finns samlad. Tillsammans skapar det en enklare vardag för dig, dina medarbetare och dina kunder, och i slutänden en mer positiv upplevelse genom hela kundresan.
Med kunden i fokus
Tele2 Cloud Contact Center Genesys är ett bra val för organisationer som värdesätter och ser god kundkommunikation som en konkurrensfördel. Lösningen lämpar sig för företag där kundtjänsten och kundmottagande har ett högt strategiskt värde och är en central del i organisationen.
Den passar också för kundserviceavdelningar som hanterar flera olika kanaler och använder digitala verktyg för administration och planering, så kallad workforce management.
Med kunden i fokus
Tele2 Cloud Contact Center Genesys är ett bra val för organisationer som värdesätter och ser god kundkommunikation som en konkurrensfördel. Lösningen lämpar sig för företag där kundtjänsten och kundmottagande har ett högt strategiskt värde och är en central del i organisationen.
Den passar också för kundserviceavdelningar som hanterar flera olika kanaler och använder digitala verktyg för administration och planering, så kallad workforce management.
Världsledande plattform
Tele2 Cloud Contact Center Genesys är skapad i samarbete med världens främsta molnbaserade contact center-lösning Genesys Cloud. Det är ett komplett system som hanterar samtliga funktioner för ett omni-channel contact center och är lätthanterligt, smart och användarvänligt. Plattformen är flexibel och går att skräddarsy efter behovet hos din verksamhet, utan att riskera avbrott i drift eller leverans.
Lösningen kan integreras med t ex Salesforce och andra CRM-system. Tele2 Cloud Contact Center Genesys kan dessutom kopplas till självserviceportalen Tele2 Service Online, vilket skapar ännu fler mervärden genom enklare administration av företagets kommunikationstjänster.
Världsledande plattform
Tele2 Cloud Contact Center Genesys är skapad i samarbete med världens främsta molnbaserade contact center-lösning Genesys Cloud. Det är ett komplett system som hanterar samtliga funktioner för ett omni-channel contact center och är lätthanterligt, smart och användarvänligt. Plattformen är flexibel och går att skräddarsy efter behovet hos din verksamhet, utan att riskera avbrott i drift eller leverans.
Lösningen kan integreras med t ex Salesforce och andra CRM-system. Tele2 Cloud Contact Center Genesys kan dessutom kopplas till självserviceportalen Tele2 Service Online, vilket skapar ännu fler mervärden genom enklare administration av företagets kommunikationstjänster.
Allt du behöver i ett system
Med Tele2 Cloud Contact Center Genesys får du alla funktioner i ett komplett erbjudande som täcker alla dina behov. Allt i ett-lösningen ger en snabb implementering och uppstart, minskar komplexiteten och förenklar användarupplevelsen. Du slipper beroenden till andra system vilket gör att uppgraderingar går enkelt.
Vi har stor erfarenhet av att skräddarsy systemet så att det passar för olika verksamheter. En kundimplementation kan exempelvis innehålla nedanstående:
Contact center-flöden med röst, mejl och chatt
Integrering med andra system och appar
Automatisering av arbetsflöden
Implementation av chatt- eller röstbott
Rapporter och statistik
Resursoptimering (workforce management)
Med Tele2 Cloud Contact Center Genesys får du alla funktioner i ett komplett erbjudande som täcker alla dina behov. Allt i ett-lösningen ger en snabb implementering och uppstart, minskar komplexiteten och förenklar användarupplevelsen. Du slipper beroenden till andra system vilket gör att uppgraderingar går enkelt.
Vi har stor erfarenhet av att skräddarsy systemet så att det passar för olika verksamheter. En kundimplementation kan exempelvis innehålla nedanstående:
Contact center-flöden med röst, mejl och chatt
Integrering med andra system och appar
Automatisering av arbetsflöden
Implementation av chatt- eller röstbott
Rapporter och statistik
Resursoptimering (workforce management)
Tele2 Cloud Contact Center Genesys är webbaserad och utvecklad för molnet. En molnbaserad lösning betyder snabb installation utan externa servrar eller klienter. Den uppdateras kontinuerligt med den senaste tekniken, och du som kund behöver aldrig fundera över drift och underhåll. Det är dessutom kostnadseffektivt eftersom du bara betalar för det du faktiskt använder.
Gränssnittet innehåller en mängd avancerade funktioner som AI, automation, resursplanering och integrationsmöjligheter. Lösningen bygger på så kallade microtjänster, mindre komponenter med specifika funktioner som tillsammans bygger upp större tjänster. Tekniken ger en kraftfull och stabil plattform med mycket hög tillförlitlighet och innebär att nya tjänster och funktioner introduceras utan driftavbrott.
Tele2 Cloud Contact Center Genesys är webbaserad och utvecklad för molnet. En molnbaserad lösning betyder snabb installation utan externa servrar eller klienter. Den uppdateras kontinuerligt med den senaste tekniken, och du som kund behöver aldrig fundera över drift och underhåll. Det är dessutom kostnadseffektivt eftersom du bara betalar för det du faktiskt använder.
Gränssnittet innehåller en mängd avancerade funktioner som AI, automation, resursplanering och integrationsmöjligheter. Lösningen bygger på så kallade microtjänster, mindre komponenter med specifika funktioner som tillsammans bygger upp större tjänster. Tekniken ger en kraftfull och stabil plattform med mycket hög tillförlitlighet och innebär att nya tjänster och funktioner introduceras utan driftavbrott.
Vill du veta mer?
Med Tele2 Företag som leverantör av företagets contact center-lösning har du en enda kontakt som tar fullt ansvar för att alla delar i lösningen fungerar. Vårt mål är att göra vardagen så enkel som möjligt för dig, dina kollegor och dina kunder. Det betyder att du kan fokusera på det viktigaste – din kärnverksamhet och dina kunder.
Kontakta oss om du vill veta mer om hur Tele2 Cloud Contact Center Genesys kan utveckla din verksamhet.
Vill du veta mer?
Med Tele2 Företag som leverantör av företagets contact center-lösning har du en enda kontakt som tar fullt ansvar för att alla delar i lösningen fungerar. Vårt mål är att göra vardagen så enkel som möjligt för dig, dina kollegor och dina kunder. Det betyder att du kan fokusera på det viktigaste – din kärnverksamhet och dina kunder.
Kontakta oss om du vill veta mer om hur Tele2 Cloud Contact Center Genesys kan utveckla din verksamhet.