TELE2 CLOUD CONTACT CENTER ZISSON
Molnbaserad contact center-lösning för mindre företag i samarbete med Zisson
Kundkommunikation i världsklass
Kunder ställer allt högre krav på att företagen ska finnas tillgängliga just där de befinner sig, oavsett plattform. Med ett komplett Contact Center som kan integreras med både telefon, mejl, chatt och sociala medier ökar företaget konkurrenskraften med kommunikation som finns där för kundens behov.
Det molnbaserade contact centret Zisson Interact erbjuds i ett färdigt paket med många funktioner som skapar en smidig kundkommunikation. Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan era kunder kontakta er från den kanal de vill, och ni hanterar alla kundkontakter i samma gränssnitt - något som ökar kundnöjdheten och förenklar för medarbetarna.
Kundkommunikation i världsklass
Kunder ställer allt högre krav på att företagen ska finnas tillgängliga just där de befinner sig, oavsett plattform. Med ett komplett Contact Center som kan integreras med både telefon, mejl, chatt och sociala medier ökar företaget konkurrenskraften med kommunikation som finns där för kundens behov.
Det molnbaserade contact centret Zisson Interact erbjuds i ett färdigt paket med många funktioner som skapar en smidig kundkommunikation. Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan era kunder kontakta er från den kanal de vill, och ni hanterar alla kundkontakter i samma gränssnitt - något som ökar kundnöjdheten och förenklar för medarbetarna.
Alla kanaler i en
Tele2 Cloud Contact Center Zisson ger dig en sömlös kundkommunikation som samlar telefoni, chat, sms, mejl, sociala medier och tredjepartsintegrationer i en gemensam omnikanallösning. Medarbetaren får därmed full överblick och företaget kan erbjuda bästa möjliga kundupplevelse genom sömlös och personaliserad kommunikation.
Genom att välja en webbaserad lösning skapar du en hybrid arbetsmiljö, där dina medarbetare kan ha full åtkomst till plattformen oavsett var de befinner sig och vilken enhet de använder.
Alla kanaler i en
Tele2 Cloud Contact Center Zisson ger dig en sömlös kundkommunikation som samlar telefoni, chat, sms, mejl, sociala medier och tredjepartsintegrationer i en gemensam omnikanallösning. Medarbetaren får därmed full överblick och företaget kan erbjuda bästa möjliga kundupplevelse genom sömlös och personaliserad kommunikation.
Genom att välja en webbaserad lösning skapar du en hybrid arbetsmiljö, där dina medarbetare kan ha full åtkomst till plattformen oavsett var de befinner sig och vilken enhet de använder.
En lösning som växer med verksamheten
Företag kan ha olika behov under olika perioder av året. Därför blir det viktigt med en kostnadseffektiv och flexibel Contact Center-lösning som snabbt kan skalas upp eller ned beroende på företagets tillväxt.
Vi vet att en riktigt bra start är avgörande. Därför ser vi till att du alltid får det värdefulla stöd du behöver för att komma igång med den nya lösningen på bästa sätt. Utbildning ingår alltid och du får driftstartsstöd på distans. Löpande utveckling i plattformen ingår, vilket gör att du alltid har tillgång till den bästa versionen av gränssnittet.
En lösning som växer med verksamheten
Företag kan ha olika behov under olika perioder av året. Därför blir det viktigt med en kostnadseffektiv och flexibel Contact Center-lösning som snabbt kan skalas upp eller ned beroende på företagets tillväxt.
Vi vet att en riktigt bra start är avgörande. Därför ser vi till att du alltid får det värdefulla stöd du behöver för att komma igång med den nya lösningen på bästa sätt. Utbildning ingår alltid och du får driftstartsstöd på distans. Löpande utveckling i plattformen ingår, vilket gör att du alltid har tillgång till den bästa versionen av gränssnittet.
Säkra kunddatan
Kraven på att hantera kunduppgifter på ett säkert sätt ökar från både kunder och lagar, vilket ställer högre krav på företagen att välja rätt system och verktyg för medarbetarna.
Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson får du en säker plattform som verkar för både kundens och medarbetarnas bästa. Använd Single Sign On (SSO) med Microsoft för att underlätta inloggning för användarna och säkerställa att endast behöriga kommer åt kunddatan.
Säkra kunddatan
Kraven på att hantera kunduppgifter på ett säkert sätt ökar från både kunder och lagar, vilket ställer högre krav på företagen att välja rätt system och verktyg för medarbetarna.
Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson får du en säker plattform som verkar för både kundens och medarbetarnas bästa. Använd Single Sign On (SSO) med Microsoft för att underlätta inloggning för användarna och säkerställa att endast behöriga kommer åt kunddatan.
Alla integrationer du behöver
Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan integreras med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365.
Tjänsten fungerar på alla typer av telefoner, i andra länder och med flera operatörer. Den har dessutom växelfunktioner som ger överblick över inkommande samtal, tillgänglighet hos kundservice med mera.
Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan du göra förändringar när du behöver. Du styr själv över lösningen och kan använda realtidsdata för att optimera din kundresa – enkelt och flexibelt.
Alla integrationer du behöver
Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan integreras med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365.
Tjänsten fungerar på alla typer av telefoner, i andra länder och med flera operatörer. Den har dessutom växelfunktioner som ger överblick över inkommande samtal, tillgänglighet hos kundservice med mera.
Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan du göra förändringar när du behöver. Du styr själv över lösningen och kan använda realtidsdata för att optimera din kundresa – enkelt och flexibelt.
Smarta funktioner
Ett gränssnitt
Det är enkelt och effektivt för medarbetarna att arbeta med alla ärenden i ett gemensamt gränssnitt, oavsett kanal. Med det användarvänliga webbaserade gränssnittet kommer ni snabbt igång på nya enheter och med nya medarbetare. Gränssnittet fungerar på både dator, mobil och via fast telefon och passar därför utmärkt för hybridarbetet.
Kö i realtid och historik
Ger en tydlig översikt över inkommande samtal till företaget och möjligheter att förbättra kundupplevelsen genom att följa upp alla kundkontakter.
Ärendeformulär
Möjlighet att skapa formulär där agenten kan markera vad ärendet gällde, för att kunna följa upp vad kunderna ringer in om i rapporter.
Kontakthistorik
Ger agenten information om kundens tidigare kontakter med företaget, som när kunden hade kontakt senast, vem kunden pratade med och i vilken kanal.
Inspelning och medlyssning
Funktionen gör det enkelt att coacha och utbilda agenterna för att kunna ge kunderna bästa möjliga service. Företaget får möjlighet att dokumentera överenskommelser och ni kan säkerställa att personalen känner sig trygg i alla lägen.
Tele2 Växel
I Contact Center-plattformen har alltid agenterna den senaste informationen om företagets medarbetare och gruppnummer. Information om medarbetarnas status i Tele2 Växel uppdateras i realtid för att agenten alltid ska ha möjlighet att veta om kollegan är tillgänglig.
API
Tjänsten har öppna APIer som möjliggör egna integrationer. Integration av CRM-information kan presentera data för agenter innan de besvarar kundens kontakt och koppla kunden till bäst lämpad agent. Dessutom finns färdiga integrationer med exempelvis Salesforce, Dynamics och Zendesk.
Kundundersökningar
Arbeta kontinuerligt med kundnöjdheten genom att utföra kundundersökningar via SMS eller telefon. Följ upplevelsen löpande på företags- och agentnivå.
Har du frågor om våra tjänster och produkter?
Behöver du rådgivning för att hitta rätt lösning för din verksamhet? Boka tid för möte med säljare i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.
Om du redan är kund hos Tele2 Företag och behöver support eller service för dina tjänster ber vi dig kontakta kundservice.