TELE2 VÄXEL CONTACT CENTER MITEL
Effektiv ärendehantering för enklare vardag
Smidig molnbaserad lösning
Tele2 Växel Contact Center Mitel baseras på Mitels lösning MiCC Enterprise. Här hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.
Plattformen ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.
Smidig molnbaserad lösning
Tele2 Växel Contact Center Mitel baseras på Mitels lösning MiCC Enterprise. Här hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.
Plattformen ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.
Mitel MiCC Enterprise i korthet
Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.
Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.
Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.
Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.
Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.
Egen drift – Vi kan erbjuda MiCC Enterprise som en skräddarsydd lösning i egen miljö för ert företag eller som en molntjänst i Tele2s datacenter, tillsammans med Tele2 Växel.
Mitel MiCC Enterprise i korthet
Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.
Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.
Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.
Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.
Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.
Egen drift – Vi kan erbjuda MiCC Enterprise som en skräddarsydd lösning i egen miljö för ert företag eller som en molntjänst i Tele2s datacenter, tillsammans med Tele2 Växel.
Mer om Tele2 Växel Contact Center Mitel
Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur lösningen fungerar.
Mer om Tele2 Växel Contact Center Mitel
Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur lösningen fungerar.
Upptäck mer
Har du frågor om våra tjänster och produkter?
Behöver du rådgivning för att hitta rätt lösning för din verksamhet? Boka tid för möte med säljare i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.
Om du redan är kund hos Tele2 Företag och behöver support eller service för dina tjänster ber vi dig kontakta kundservice.