FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungGoogleOnePlusMotorolaAlla produkter och tjänsterKampanjer och erbjudandenGör vår behovsanalysAllt inom TelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniAllt inom BredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberAllt inom VäxelTelefonväxel för mindre företagTelefonväxel för större företagContact CenterAllt inom Digitala mötenTele2 SamarbeteVideokonferensMicrosoft TeamsAllt inom MolntjänsterDigital arbetsplats som tjänstInternet of ThingsDatacenterAllt inom NätverkstjänsterSD-WAN och SD-BranchPrivat mobilt nät5GAllt inom IT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherMindre företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TELE2 VÄXEL CONTACT CENTER MITEL

Effektiv ärendehantering för enklare vardag

Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2

Smidig molnbaserad lösning

Tele2 Växel Contact Center Mitel baseras på Mitels lösning MiCC Enterprise. Här hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Smidig molnbaserad lösning

Tele2 Växel Contact Center Mitel baseras på Mitels lösning MiCC Enterprise. Här hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Mitel MiCC Enterprise i korthet 

  • Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.

  • Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.

  • Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.

  • Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.

  • Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.

  • Egen driftVi kan erbjuda MiCC Enterprise som en skräddarsydd lösning i egen miljö för ert företag eller som en molntjänst i Tele2s datacenter, tillsammans med Tele2 Växel.

Mitel MiCC Enterprise i korthet 

  • Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.

  • Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.

  • Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.

  • Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.

  • Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.

  • Egen driftVi kan erbjuda MiCC Enterprise som en skräddarsydd lösning i egen miljö för ert företag eller som en molntjänst i Tele2s datacenter, tillsammans med Tele2 Växel.