FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiOnePlusBlack WeekAlla produkter och tjänsterKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysAllt inom TelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniAllt inom BredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberAllt inom VäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterAllt inom Digitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsAllt inom MolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterAllt inom NätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GAllt inom IT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherMindre företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TELE2 SERVICE OCH SUPPORT

Förenkla din verksamhets digitala vardag

Credit: Getty Images
Credit: Getty Images
Credit: Getty Images
Credit: Getty Images

En trygghetsförsäkring för företaget

Oavsett bransch eller verksamhet är it och digitala verktyg ofta avgörande för att hålla arbetet igång. Vårt supportavtal Tele2 Service och Support fungerar som en trygghetsförsäkring för ditt företag, med tjänster och lösningar anpassade efter din verksamhet och dess behov.

Genom att teckna ett supportavtal kan du alltid vara säker på att få snabb och korrekt hjälp med dina tekniska problem. Det hjälper dig att undvika produktionsavbrott och säkerställer att din verksamhet alltid fungerar som planerat. Det ökar effektiviteten och skapar en bättre upplevelse för dina medarbetare och kunder.

En trygghetsförsäkring för företaget

Oavsett bransch eller verksamhet är it och digitala verktyg ofta avgörande för att hålla arbetet igång. Vårt supportavtal Tele2 Service och Support fungerar som en trygghetsförsäkring för ditt företag, med tjänster och lösningar anpassade efter din verksamhet och dess behov.

Genom att teckna ett supportavtal kan du alltid vara säker på att få snabb och korrekt hjälp med dina tekniska problem. Det hjälper dig att undvika produktionsavbrott och säkerställer att din verksamhet alltid fungerar som planerat. Det ökar effektiviteten och skapar en bättre upplevelse för dina medarbetare och kunder.

Tryggt och enkelt på rätt nivå

Du som beställer nätverkslösningar från Tele2 Företag kan välja att lägga till supportavtalet Tele2 Service och Support. I vårt servicekoncept ingår mjukvarugaranti och support utifrån val av SLA.

Supportavtalet erbjuds i flera flexibla supportnivåer med både färdiga paketeringar och möjlighet till anpassade lösningar, utifrån krav och behov hos just din verksamhet.

Du som beställer nätverkslösningar från Tele2 Företag kan välja att lägga till supportavtalet Tele2 Service och Support. I vårt servicekoncept ingår mjukvarugaranti och support utifrån val av SLA.

Supportavtalet erbjuds i flera flexibla supportnivåer med både färdiga paketeringar och möjlighet till anpassade lösningar, utifrån krav och behov hos just din verksamhet.

Med val av tilläggstjänster skapar vi den support som är helt rätt för din verksamhet, infrastruktur och utrustning. Resultatet blir en proaktiv, snabb och heltäckande support byggd på dina val och behovet hos din organisation.

Vi hjälper dig bedriva din verksamhet på bästa möjliga sätt - med komplett, riktstäckande felavhjälpning när du behöver det.

Med val av tilläggstjänster skapar vi den support som är helt rätt för din verksamhet, infrastruktur och utrustning. Resultatet blir en proaktiv, snabb och heltäckande support byggd på dina val och behovet hos din organisation.

Vi hjälper dig bedriva din verksamhet på bästa möjliga sätt - med komplett, riktstäckande felavhjälpning när du behöver det.

Kunskap och partnerskap

Vi har nära samarbeten med ledande leverantörer inom it och telekom, som exempelvis Cisco, Checkpoint, Infoblox och F5. I dessa samarbeten har vi strategiskt eller taktiskt utvalda partnernivåer. Vi har dessutom vår egen teknikerkår med certifierad personal som agerar experter inom alla områden.

Vårt dedikerade och professionella supportteam arbetar proaktivt och kan snabbt ge råd och agera för att din verksamhet ska vara tillgänglig, effektiv och produktiv.

Kunskap och partnerskap

Vi har nära samarbeten med ledande leverantörer inom it och telekom, som exempelvis Cisco, Checkpoint, Infoblox och F5. I dessa samarbeten har vi strategiskt eller taktiskt utvalda partnernivåer. Vi har dessutom vår egen teknikerkår med certifierad personal som agerar experter inom alla områden.

Vårt dedikerade och professionella supportteam arbetar proaktivt och kan snabbt ge råd och agera för att din verksamhet ska vara tillgänglig, effektiv och produktiv.