FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungGoogleOnePlusMotorolaAlla produkter och tjänsterKampanjer och erbjudandenGör vår behovsanalysAllt inom TelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniAllt inom BredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberAllt inom VäxelTelefonväxel för mindre företagTelefonväxel för större företagContact CenterAllt inom Digitala mötenTele2 SamarbeteVideokonferensMicrosoft TeamsAllt inom MolntjänsterDigital arbetsplats som tjänstInternet of ThingsDatacenterAllt inom NätverkstjänsterSD-WAN och SD-BranchPrivat mobilt nät5GAllt inom IT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherMindre företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

FAST TELEFONI VIA KOPPARNÄT

Se innehåll och dokument

Vi säljer inte längre Fast telefoni via mobilnätet, men har självklart fortsatt support för tjänsten. Fast telefoni via kopparnätet är den klassiska analoga anslutningen för telefon, telefax, kortterminal eller modem som ansluts via telefonjacket. 

Här kan du läsa om tilläggstjänster, se våra vanliga frågor och svar samt få tips om vad du kan göra när din fasta telefoni inte fungerar. 

Telefonsvarare och vidarekoppling

Telefonsvarare är en tilläggstjänst och den beställer du av oss på kundservice. När telefonsvararen är aktiverad kan du, om du har en telefon med knappsats, själv lägga in en vidarekoppling på ditt abonnemang. Om du vill aktivera en vidarekoppling men inte är i närheten av din telefon, kontakta kundservice så hjälper vi dig.

Nedan finner du instruktioner för hur du använder telefonsvararen.