SALDOTAK
Se innehåll och dokument
Vad är Saldotak?
Med funktionen Saldotak kan du som har ett abonnemang med rörligt pris sätta en spärr vid ett belopp som inte får överskridas.
Om du har ett abonnemang med Fast pris så rekommenderar vi inte att du sätter ett saldotak.
Viktigt att veta om saldotak
När saldotaket är uppnått spärras ditt abonnemang för all användning. Även eventuella gratistjänster som ingår i din månadsavgift spärras.
Du kan ändra inställningarna för ditt saldotak högst en gång per timme. Om du ångrar dig och vill ändra inställningarna igen går det alltså inte att göra det omedelbart.
Det kan ta upp till 48 timmar innan du blir debiterad för innehållstjänster och utlandssamtal (både till och från utlandet).
Hur aktiverar jag, ändrar eller tar bort saldotak?
För att aktivera, ändra eller ta bort saldotak kontaktar du vår företagskundservice på 90 444.
Behöver du komma i kontakt med oss?
Du hittar information och hjälp som rör våra produkter och tjänster i vår kundservicesektion. Om du behöver komma i kontakt med oss, kan du hitta telefonnummer och mejl via knappen nedan.