TELE2 INSPELNING
Med Tele2 Inspelning kan ditt företag spela in telefonsamtal automatiskt
Säker samtalsinspelning i molnet
Beroende på ditt företags verksamhet så kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Tele2 Inspelning är en ny lösning för våra växelanvändare som vill kunna säkerställa samtalskvalitet, dokumentera viktiga överenskommelser eller använda samtalsinspelning i säkerhetssyfte. Det är en enkel och användarvänlig molntjänst för att spela in samtal som förs i Tele2s nät.
Beroende på ditt företags verksamhet så kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Tele2 Inspelning är en ny lösning för våra växelanvändare som vill kunna säkerställa samtalskvalitet, dokumentera viktiga överenskommelser eller använda samtalsinspelning i säkerhetssyfte. Det är en enkel och användarvänlig molntjänst för att spela in samtal som förs i Tele2s nät.
Tele2 Inspelning möjliggör automatisk inspelning av alla samtal, oavsett om de kommer in till enskild användare eller via en viss svarsgrupp. Företag kan spela in samtal på alla enheter såsom iPhone, Android, Softphone eller fast telefon. När du aktiverar tjänsten får du tillgång till ett webbaserat verktyg för att filtrera, söka och lyssna på inspelningarna, som lagras krypterat i Tele2s datacenter.
Tele2 Inspelning möjliggör automatisk inspelning av alla samtal, oavsett om de kommer in till enskild användare eller via en viss svarsgrupp. Företag kan spela in samtal på alla enheter såsom iPhone, Android, Softphone eller fast telefon. När du aktiverar tjänsten får du tillgång till ett webbaserat verktyg för att filtrera, söka och lyssna på inspelningarna, som lagras krypterat i Tele2s datacenter.
Vem har nytta av samtalsinspelning?
Återförsäljare av produkter eller tjänster som enkelt vill eller måste dokumentera överenskommelser med sina kunder
Företag som vill kvalitetssäkra sin kundkommunikation, exempelvis genom inspelning av samtal med kunder
Störningsjourer eller andra verksamheter där medarbetare kan befinna sig i utsatta situationer och vill kunna spela in samtal i säkerhetssyfte
Vem har nytta av samtalsinspelning?
Återförsäljare av produkter eller tjänster som enkelt vill eller måste dokumentera överenskommelser med sina kunder
Företag som vill kvalitetssäkra sin kundkommunikation, exempelvis genom inspelning av samtal med kunder
Störningsjourer eller andra verksamheter där medarbetare kan befinna sig i utsatta situationer och vill kunna spela in samtal i säkerhetssyfte
Fördelar med Tele2 Inspelning
Hög säkerhet
Alla inspelningar lagras krypterat i Tele2s datacenter
Materialet kan endast avlyssnas via din inloggning
Tvåfaktorsautentisering för webbgränssnittet
All åtkomst loggas
Hantera vem som kan dela och ladda ned inspelningarna
Hög säkerhet
Alla inspelningar lagras krypterat i Tele2s datacenter
Materialet kan endast avlyssnas via din inloggning
Tvåfaktorsautentisering för webbgränssnittet
All åtkomst loggas
Hantera vem som kan dela och ladda ned inspelningarna
Enkel hantering av användare
Tele2 Inspelning kan aktiveras i vår självbetjäningsportal Tele2 Service Online, TSO
I TSO kan du på detaljnivå hantera vilka användare av Tele2 Växel som får tillgång till Tele2 Inspelning
Enkel hantering av användare
Tele2 Inspelning kan aktiveras i vår självbetjäningsportal Tele2 Service Online, TSO
I TSO kan du på detaljnivå hantera vilka användare av Tele2 Växel som får tillgång till Tele2 Inspelning
Snabb åtkomst via webbgränssnitt
Filtrera i samtalsregistret
Lyssna på inspelningar, betygsätt och klassificera samtal
Enkelt att dela och exportera samtal
Snabb åtkomst via webbgränssnitt
Filtrera i samtalsregistret
Lyssna på inspelningar, betygsätt och klassificera samtal
Enkelt att dela och exportera samtal
Vem får spela in samtal?
Beroende på ditt företags verksamhet kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Men det kan även vara ett effektivt verktyg för att kvalitetssäkra din kundkommunikation. Men får vem som helst spela in samtal? Läs vår artikel om samtalsinspelning för att få veta vilka regler som gäller kring samtalsinspelning.
Vem får spela in samtal?
Beroende på ditt företags verksamhet kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Men det kan även vara ett effektivt verktyg för att kvalitetssäkra din kundkommunikation. Men får vem som helst spela in samtal? Läs vår artikel om samtalsinspelning för att få veta vilka regler som gäller kring samtalsinspelning.
Guide: Hitta rätt företagsväxel
Både större och mindre organisationer har nytta av en företagsväxel. Statistik visar att ett enda missat samtal i genomsnitt kostar mer än 600 kronor. Men vilken växel passar bäst för din verksamhet? Ladda ner vår kostnadsfria växelguide.
Guide: Hitta rätt företagsväxel
Både större och mindre organisationer har nytta av en företagsväxel. Statistik visar att ett enda missat samtal i genomsnitt kostar mer än 600 kronor. Men vilken växel passar bäst för din verksamhet? Ladda ner vår kostnadsfria växelguide.
Upptäck mer
Beställ Tele2 Inspelning
Vi erbjuder Tele2 Inspelning som tilläggstjänst för större företag som redan har Tele2 Växel. Du kan enkelt aktivera samtalsinspelning genom att ta kontakt med din säljare på Tele2 Företag eller genom att fylla i vårt rådgivningsformulär.