TELE2 SVARSSERVICE
Alltid ett professionellt kundbemötande
Vi svarar åt dig när du inte kan
Var du än befinner dig och hur mycket du än arbetar, kan du vara säker på att ge dina kunder ett professionellt bemötande genom tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice. Vi svarar åt dig, tar meddelanden, vidarekopplar och informerar utifrån dina önskemål. Vi har öppet året om, 24 timmar om dygnet. Du kan fokusera på det du behöver, utan att missa viktiga samtal.
Var du än befinner dig och hur mycket du än arbetar, kan du vara säker på att ge dina kunder ett professionellt bemötande genom tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice. Vi svarar åt dig, tar meddelanden, vidarekopplar och informerar utifrån dina önskemål. Vi har öppet året om, 24 timmar om dygnet. Du kan fokusera på det du behöver, utan att missa viktiga samtal.
Alla samtal blir besvarade utan långa kötider, oavsett belastning.
Dina kunder kommer fram dygnet runt, alla dagar på året.
Personalkostnader minimeras.
Erfarna och utbildade telefonister ger ett professionellt bemötande.
Alla samtal blir besvarade utan långa kötider, oavsett belastning.
Dina kunder kommer fram dygnet runt, alla dagar på året.
Personalkostnader minimeras.
Erfarna och utbildade telefonister ger ett professionellt bemötande.
Skräddarsytt efter dina behov
Tele2 Svarsservice är en flexibel tjänst som skräddarsys efter kundens behov. Våra professionella telefonister kan avlasta vid behov, eller ta hand om alla samtal till ett eller flera av företagets nummer. Telefonisterna ser status på alla användare och svarstiden är i snitt under 10 sekunder.
Dessutom finns en kundservicetjänst där vi kan besvara kundfrågor, skapa och göra kompletteringar i ärenden och annat. Även här kan vi både fungera som alternativt svarsställe eller ta alla samtal direkt.
Skräddarsytt efter dina behov
Tele2 Svarsservice är en flexibel tjänst som skräddarsys efter kundens behov. Våra professionella telefonister kan avlasta vid behov, eller ta hand om alla samtal till ett eller flera av företagets nummer. Telefonisterna ser status på alla användare och svarstiden är i snitt under 10 sekunder.
Dessutom finns en kundservicetjänst där vi kan besvara kundfrågor, skapa och göra kompletteringar i ärenden och annat. Även här kan vi både fungera som alternativt svarsställe eller ta alla samtal direkt.
Fokusera på kärnverksamheten
Tele2 Svarservice hjälper dig att ge dina kunder bättre service samt avlasta personalen så att ni kan arbeta ostört och fokusera på det som är viktigast i er verksamhet.
Flexibelt: Hantera toppar, sjukdom och ledighet. En lösning att växa med när er verksamhet och behov förändras.
Tryggt: Vi finns alltid där. Du missar inga samtal och riskerar inte att din kund måste sitta i långa telefonköer eller ringer en konkurrent i stället.
Enkelt: Det är lätt att komma igång. Våra erfarna medarbetare lotsar er genom hela processen.
Minskade kostnader: Kostnadseffektiv och smidig lösning som sparar tid och lönekostnader för dig och dina medarbetare.
Fokusera på kärnverksamheten
Tele2 Svarservice hjälper dig att ge dina kunder bättre service samt avlasta personalen så att ni kan arbeta ostört och fokusera på det som är viktigast i er verksamhet.
Flexibelt: Hantera toppar, sjukdom och ledighet. En lösning att växa med när er verksamhet och behov förändras.
Tryggt: Vi finns alltid där. Du missar inga samtal och riskerar inte att din kund måste sitta i långa telefonköer eller ringer en konkurrent i stället.
Enkelt: Det är lätt att komma igång. Våra erfarna medarbetare lotsar er genom hela processen.
Minskade kostnader: Kostnadseffektiv och smidig lösning som sparar tid och lönekostnader för dig och dina medarbetare.
Tele2 Svarsservice Flexibel
I tjänsten Tele2 Svarsservice Flexibel kan telefonisterna arbeta direkt i kundens system för att effektivisera hanteringen.
Besvara samtal
Koppla samtal
Ta emot och skicka meddelanden
Utökad meddelandehantering
Kundtjänstuppdrag som att svara på frågor och/eller att registrera ärenden
Tele2 Svarsservice Flexibel går att komplettera med tilläggstjänsten Utökad tid då samtal och ärenden hanteras utanför kontorstid (kl. 07.00-18.00). Våra erfarna svarsservicemedarbetare kan hantera samtal och ärenden både på svenska och engelska.
Tele2 Svarsservice Flexibel
I tjänsten Tele2 Svarsservice Flexibel kan telefonisterna arbeta direkt i kundens system för att effektivisera hanteringen.
Besvara samtal
Koppla samtal
Ta emot och skicka meddelanden
Utökad meddelandehantering
Kundtjänstuppdrag som att svara på frågor och/eller att registrera ärenden
Tele2 Svarsservice Flexibel går att komplettera med tilläggstjänsten Utökad tid då samtal och ärenden hanteras utanför kontorstid (kl. 07.00-18.00). Våra erfarna svarsservicemedarbetare kan hantera samtal och ärenden både på svenska och engelska.
Upptäck mer
Har du frågor om våra tjänster och produkter?
Behöver du rådgivning för att hitta rätt lösning för din verksamhet? Boka tid för möte med säljare i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.
Om du redan är kund hos Tele2 Företag och behöver support eller service för dina tjänster ber vi dig kontakta kundservice.