MOBIL VÄXEL
Tillgängligt, kostnadseffektivt och hållbart med mobil molnbaserad telefonväxel
Högre flexibilitet med mobila lösningar
Hur arbetar ni på ditt företag? På kontoret, hemifrån eller kanske en mix av båda? Trenden går allt mer mot det hybrida arbetssättet, där medarbetarna omväxlande arbetar på kontoret och på distans.
Med mobila och molnbaserade kommunikationslösningar kan du skapa en mer effektiv verksamhet, oberoende av fysisk plats. Mobila lösningar ökar flexibiliteten, samtidigt som du kan svara upp till kundernas förväntningar på att du som leverantör ska vara uppkopplad och tillgänglig oavsett var du befinner dig.
Högre flexibilitet med mobila lösningar
Hur arbetar ni på ditt företag? På kontoret, hemifrån eller kanske en mix av båda? Trenden går allt mer mot det hybrida arbetssättet, där medarbetarna omväxlande arbetar på kontoret och på distans.
Med mobila och molnbaserade kommunikationslösningar kan du skapa en mer effektiv verksamhet, oberoende av fysisk plats. Mobila lösningar ökar flexibiliteten, samtidigt som du kan svara upp till kundernas förväntningar på att du som leverantör ska vara uppkopplad och tillgänglig oavsett var du befinner dig.
Guide: Hitta rätt företagsväxel
Tele2 Företags uppskattade växelguide är uppdaterad och fullmatad med nyttig information om hur du väljer rätt växellösning, hur du tar ställning till offerter, vilka tilläggstjänster just ditt företag kan ha nytta av och mycket mer. Ladda ner den kostnadsfritt här.
Guide: Hitta rätt företagsväxel
Tele2 Företags uppskattade växelguide är uppdaterad och fullmatad med nyttig information om hur du väljer rätt växellösning, hur du tar ställning till offerter, vilka tilläggstjänster just ditt företag kan ha nytta av och mycket mer. Ladda ner den kostnadsfritt här.
"Med Tele2s växellösning har vi fått fler kunder och affärer, bättre samtalsservice och enklare administration. Vi spar tid och pengar och kan fokusera på kärnverksamheten och kunderna."
"Med Tele2s växellösning har vi fått fler kunder och affärer, bättre samtalsservice och enklare administration. Vi spar tid och pengar och kan fokusera på kärnverksamheten och kunderna."
Det här är Tele2 Växel
Tele2 Växel är en komplett kommunikationslösning som hjälper ditt företag att ge bästa möjliga service till era kunder. Se den korta filmen som presenterar telefonväxeln här.
Det här är Tele2 Växel
Tele2 Växel är en komplett kommunikationslösning som hjälper ditt företag att ge bästa möjliga service till era kunder. Se den korta filmen som presenterar telefonväxeln här.
Dessa tjänster ingår i växel för mindre företag
Hantera alla samtal via app i mobilen
Admin-webbgränssnitt
Talad hänvisning - den som ringer får höra ett intalat frånvarobesked och har kan lämna ett meddelande.
Fria samtal inom företaget när du befinner dig i Sverige och ringer inom företagets växel.
Välj om du vill att företagets växelnummer, mobilnummer eller dolt nummer visas hos mottagaren.
Röstbrevlåda
Kortnummer
Svarsgrupp - samtal kopplas till de medarbetare som är inloggade i svarsgruppen.
Mina sidor
Dessa tjänster ingår i växel för mindre företag
Hantera alla samtal via app i mobilen
Admin-webbgränssnitt
Talad hänvisning - den som ringer får höra ett intalat frånvarobesked och har kan lämna ett meddelande.
Fria samtal inom företaget när du befinner dig i Sverige och ringer inom företagets växel.
Välj om du vill att företagets växelnummer, mobilnummer eller dolt nummer visas hos mottagaren.
Röstbrevlåda
Kortnummer
Svarsgrupp - samtal kopplas till de medarbetare som är inloggade i svarsgruppen.
Mina sidor
Tilläggstjänster hos växel för små företag
Kalenderintegration - synka din växel med Outlooks kalender.
Fastnummer - era kunder ringer till och blir uppringda från ett fastnummer, oavsett var ni befinner er.
Svarsgrupp med köfunktion – välkomstmeddelande, 5 köplatser, röstbrevlåda och bestämd svarsordning ingår.
Menyval - den som ringer får ett antal olika val och kan själv koppla sig vidare till rätt avdelning.
Fax inbox - ta emot fax som pdf-filer i din inbox.
Tilläggstjänster hos växel för små företag
Kalenderintegration - synka din växel med Outlooks kalender.
Fastnummer - era kunder ringer till och blir uppringda från ett fastnummer, oavsett var ni befinner er.
Svarsgrupp med köfunktion – välkomstmeddelande, 5 köplatser, röstbrevlåda och bestämd svarsordning ingår.
Menyval - den som ringer får ett antal olika val och kan själv koppla sig vidare till rätt avdelning.
Fax inbox - ta emot fax som pdf-filer i din inbox.
Dessa tjänster ingår i vår växel för större företag
Röstbrevlåda
Ring 222 för att lyssna på meddelanden, eller se dem i appen och lyssna på dem där.
Fria samtal inom företaget
Du ringer alltid kostnadsfritt till dina kollegor i samma organisation.
Kortnummer
Ring snabbt till dina kollegor genom att bara slå de sista siffrorna i telefonnumret.
Mobilnummervisning
Välj enkelt om du vill presentera ditt mobilnummer eller ditt fastnummer när du ringer.
Alternativ nummervisning
Du kan välja att presentera företagets huvudnummer eller ett annat av företagets nummer när du ringer.
Mina sidor
Här kan varje användare göra en rad olika inställningar, hantera adressbok m m.
Nummerserier
Verksamhetens telefonnummer ligger i en nummerserie.
Vidarekoppling
Styr enkelt om dina samtal till ett annat svarsställe, eller koppla ett pågående samtal till en kollega eller ett gruppnummer via appen.
Inspelning av samtal
Spela in viktiga samtal, till exempel telefonintervjuer.
Fastnummer
Era kunder ringer till och blir uppringda från ett fastnummer, oavsett var ni befinner er och vilken telefon ni använder.
Menyval
Den som ringer till er får ett antal olika val och kan själv koppla sig vidare med telefonens knappsats.
Svarsgrupp med kö
Ett samtal till ett specifikt nummer kopplas till de medarbetare som är inloggade i svarsgruppen. Svarsgruppen kan ha 5 i kö, välkomstmeddelande och en bestämd svarsordning.
Talad hänvisning
Den som ringer får höra ett intalat frånvarobesked och har möjlighet att lämna ett meddelande.
Chatt
Gör det enkelt att skicka snabbmeddelanden till dina kollegor.
Tilläggstjänster i växel för större företag
Wallboard
Ligg steget före och se belastningen på er kundservice i realtid. Ni ser direkt status på era köer och agenter och kan också enkelt omfördela och prioritera era resurser.
AD-koppling
Minimera manuell administration genom att låta din användarinformation automatiskt bli uppdaterad i växeln.
Röststyrd telefonist
Använd din röst för att snabbt och enkelt koppla dig till dina kollegor på företaget. Tjänsten är tillgänglig dygnet runt.
Länkade organisationer
Skapa gemensamma funktioner mellan två bolag i var sin växellösning.
Contact Center
Molnbaserad och flexibel plattform med ett användarvänligt gränssnitt och möjlighet till flera kontaktvägar.
Svarsservice
När ni inte kan svara kopplas samtalet till en extern telefonist med goda kunskaper om ert företag.
Statistik
Analysera på enkelt sätt trafiken i växeln. Finns som Bas och Utökad.
Telekonferens
Spara på tid och klimat genom att enkelt anordna en telekonferens i stället för att resa.
Telefonist
Telefonisten kan ta emot och styra samtal, hantera köer, skicka meddelanden via SMS m m.
Kalenderintegration
Synka din växel med Outlooks kalender för att hålla din närvarostatus uppdaterad.
Svarsgrupp
När flera hjälps åt att svara.
Avancerad svarsgrupp
En svarsgrupp där ni bl a kan placera samtal i kö och fördela samtal i olika nivåer.
Admin Avancerad svarsgrupp
Webbgränssnitt för att hantera dina avancerade svarsgrupper.
Extra svarsgrupp med kö
Lägg till ytterligare en svarsgrupp med kö.
Utbildning
Vi erbjuder flera olika typer av utbildningar för att ni ska få ut mesta möjliga ur er nya telefonväxel och anpassa funktionerna till just era behov. Välj mellan e-learning, webinar och/eller en utbildare på plats hos er. Vi erbjuder även driftstartsstöd.
Fax inbox
Ta emot fax som pdf-filer i din inbox, så håller du enkelt reda på dem.
Har du frågor om våra tjänster och produkter?
Behöver du rådgivning för att hitta rätt lösning för din verksamhet? Boka tid för möte med säljare i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.
Om du redan är kund hos Tele2 Företag och behöver support eller service för dina tjänster ber vi dig kontakta kundservice.