SUPPORT FÖR FÖRETAGSTELEFONI
Frågor och svar
Jag har bindningstid på mitt gamla abonnemang, kan jag byta till ett av era nya abonnemang?
Absolut. Då flyttar vi med den kvarvarande bindningstiden från det gamla abonnemanget till ditt nya. Om du idag betalar ett pris för ditt abonnemang som inkluderar hårdvara så kommer priset för hårdvaran separeras ut enligt schablon. Sen flyttas det över till det nya abonnemanget som en delbetalning under kvarvarande bindningstid.
Jag har ett gammalt abonnemang, kan jag köpa ny hårdvara på delbetalning?
Ja, men endast till ordinarie pris. Vänligen kontakta kundservice på telefon 90 444.
Hur många hårdvaror kan jag delbetala samtidigt tillsammans med ett abonnemang?
Du får maximalt betala av 3 hårdvaror samtidigt.
Vad händer om jag säger upp mitt obundna abonnemang men har delbetalningstid kvar på hårdvaran?
Du kan välja mellan att delbetala resterande månader för hårdvaran eller få en slutfaktura på hela beloppet.
Kan jag överlåta mitt abonnemang till en privatperson eller annat företag?
Ja, fyll i en överlåtelseblankett och se till att den signeras av båda parter. Var du ska skicka blanketten när den är ifylld står på blanketten. Du finner våra överlåtelseblanketter här.
Kontakta kundservice
Behöver du hjälp eller rådgivning? Kontakta oss via mejl eller ring oss på 90 444.